USM

Det finns egentligen inte så mycket att skriva om USM som spelades i helgen. PÅ lördgaen spelade vi sådär men matchn mot backa va så jäkla fantastisk! Dom som spelade va grymma! Sen matchen mot Skuru va bra i 35 min sen tappade vi...:/

Själv är jag väldigt besviken på att jag inte är tillräckligt bra och får spela. Jag tränar 13 pass i veckan och detta är allt jag tränar för! Mina små mål med handbollen, de kortsiktiga är bland annat att hjälpa laget till steg 5 och det är klart att jag inte satt och tjura på bänken. Man måste ju hjälpa tjejrna så gott man kan vart man än är när de spelar så jag skrek o ställde mig upp mm men jag ville så gärna spela! Jag grät i en timme efter att vi åkt ut. Både för att SM va över och för att jag är för dålig! Den känslan kan bara folk som vet hur det är att lägga ner hela sitt liv och själ på något som man inte lyckas med:( Det är den värsta känslan som finns!

Men livet går vidare och det är bara att kämpa på!

Bild från steg 3 hemma:)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0