Vilse?

Haha idag när jag va ute med Ayla så gick jag bara en väg jag aldrig provat att gå och vips så visste jag inte vart jag var;) Visst, jag kunde ju ha vänt men det är ju tråkigt så tog fram GPS:en i mobilen och slog in min hemadress och sen så fick jag upp en väg jag kunde gå hem:D Haha som tur va så hittade jag en genväg så jag kom ut vid barnsjön:D Men fatta att jag va ute på Gudö! lyckat!:p Men, men, brottom blev det hem sen för träningen började 17.45;) 
Eftersom det va så kallt ute blev det cykling i 40 min på gymmet ist för löpning och sen inneträning. Gick väl sådär...:/
  
Älskling!<333

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0