Flottsbro

Idag va jag med mamma och Sandra i (eller säger man på?) Flottsbro, där man åker skidor;) Det va jätte kul att göra det ingen, första gången i år tror jag men det va myyyyyyyyyyycket folk och lite kallt xD Men det va som sagt jätte kul. Är inte så jätte duktig på att åka men jag kommer nerför iaf;)

Träffade Hanna där oxå, fett kul att vi va där sammtidigt:D Hon va där med syrran o kussinerna och syrrans kompis;)

Man e såå himla snygg i hjälm, eller hur!

Minst 10 min i kön...

Nej jag åker inte mitt snabbaste, och Nej det där är inte mitt bästa åk!

Nu ska jag sussa för imorgon är det MATCH!!:D

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0