MMA

Idag har varit en dag som borde varit rolig... fast hela dan blev typ förstörd pga att jag fick reda på imorse att jag inte spelar matchen imorgon:´( Ni tänker säkert att vilken mes hon är, men så är det med mig. Jag satsar verkligen hela mitt liv på handbollen, allt jag gör gör jag för den. Jag offrar ärligt talat allt, jag har i princip inget liv pga att jag tränar så mkt o inte hinner eller orkar något annat och så har jag tränare som inte tror på mig:´( Tro INTE någon kan fatta hur jag känner....

Men aja, idag så hade vi ju iaf den där roliga dagen och den va rolig:D (man måste tänka bort de tråkiga sakerna under vissa stunder...) När vi kom dit delade vi in oss i de vanliga lagen sen spelade vi matcher mot varandra i biljard, innebandy och pingis! Mitt lag va bäst haha:) Sen så va det ett GRYYYMT jobbigt pass med Per (tror han hette så). Han körde lite MMA fys med oss och lite in case of grepp, INTE självförsvar. Det va inte så jobbigt, asså man svettades men det va inte jobbigare en ett annat träningspass. Tyvärr så gjorde jag illa mig under ett av greppen, slog i huvudet riktigt hårt men Per sa till mig att fortsätta när jag lungnat mig lite för att jag inte skulle va rädd lr nåt;) Sen gjorde det ont i min gamla fotskada o handskada men det va bara att köra på...:p Sen va det grymt god lunch med EFTERÄTT!:D Sen frågesport o sen va dagen slut. 

Skulle ha tränat idag med mamma, löpfys ute men hade alldeles för ont i huvudet när jag kom hem så vi får ta det imorgon eftersom jag ändå inte spelar...

Känslan jag haft i kroppen idag... bild från googel 

Kommentarer
Postat av: Sarah ^^

Gumman, jag förstår dig. man ger verkligen allt och sen får man inte. Att inte dina tränare låter dig spela förstår jag inte, du har verkligen kämpar glöd och spelglädje! Det är det man måste ha för att lyckas! <3

2011-01-16 @ 00:00:37
URL: http://rainbowchildxx.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0