Ny klippt, har precis varit hos frisören. ...

img_6944 (MMS)

Ny klippt, har precis varit hos frisören. Min vanliga frisör hade blivit sjuk så det va nån annan som klippte mig. Först när jag säger hur jag vill klippa mig garvar hon bara... Sen så kmr hon med ett eget förslag, sen så frågar hon om det e ok att platta håret o klippa det torrt. Jag sa ok men hon gjorde det utan värmesprej! Sen så klipper hon o är jätte slarvig o så... Vill INTE klippa mig hos henne igen. Hon började klippa i en hyfsad bena, men sen bara sket hon i den o klippte med  olika benor. Är inte så jätte nöjd dirre men ok blev det väl, eller vad tkr ni??


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0