Home Sweet Home

 Nu är jag hemma från UNDERBARA och FANTASTISKA Spanien!:D Ska jag va ärlig så är det faktist lite skönt att va hemma även fast jag redan saknar värmen och klimatet;) Hyfsat brun har jag nog blivit men jag har fått jätte konstiga utslag på hela bröstet ansiktet och armana, det ser ut som om jag fått skarapsår som typ har läkt nu...:/ Aja, Spanien har varit fantastiskt och det va ju första gången jag va där. Vi bodde i ett hus vi hyrt i Quesada som ligger mellan Torrevieja och Alicante:D Det va jätte fint och jag trivdes där. En hyfsat stor tomt med pool:D Vi den har vi slappat mkt! haha:p Annars på dagarna har vi inte gjort så mycket utan mest solat o badat och chillat galet! En dag va vi i Benidorm på vattenland och det va as kul! Sen så va vi på nån ö en dag o så där:) Annars har jag bara tränat på morgonen och solat på dagen o på kvällen åkt in till torrevieja o shoppat haha:P Jag älskar marknader!:D Har gjort av med typ 2000 tror jag o så har mamma betalat en del kläder oxå:p Resväskan vägde precis på gränsen på vägen hem haha:D Ska pröva att ladda upp lite bilder på bloggen nu men orkar verkligen inte ladda upp alla så gå in på min facebook, Emelie Lundin om ni vill se fler;)
Ja i början av semestern så är inte så brun haha...:p

Tomtens palmer
 
Vår poooool

Haha en av rutchkanorna på vattenlandet, den här va bäst!:D

Nygjorda flätor

Syskon kärlek

Haha

Ön vi va på en av de sista dagarna:)


Fler bilder kommer ikväll:)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0