Sommar kollo

Nu är det slut med det roliga:( Kollot jag jobbat på tog slut i går så nu får jag inte träffa alla härliga barnen förens om ett år! Sorgligt. Men när ett äventyr slutar börjar alltid ett annat, eller hur:D O mitt nästa äventyr blir partille cup som jag drar till på måndag:D!!! Ska bli superduper!:D:D

Vet att jag varit extremt dålig på att blogga men har inte haft ork. Efter jobbet har jag ätit sen sovit sen tränat sen ätit sen sovit haha:p Men i onsdags va vi på tom tits med kollot o det va riktigt kul:D Gud vad jag älskar barn och deras bekymerslösa liv;) 


Kolla vilken gullig bild jag hittade på google!<33

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0