SPANIEN!!!

Äntligen har jag internett så nu kan jag uppdatera:D Spaneien är as nice! Just nu är det 35 grader varmt and I love it!:D Sitter på ett café och det har precis varit en engelsk trollkar här o trollat för mig o veronica i 30 min, stört skön kille! Hinner inte blogga så mycket för vi ska åka o handla men jag har iaf en as bra tid här:) Träningen är jätte jobbig i värmen men har hittat ett litet gym som jag tränar i för det mesta så det funkar;) annars chillar vi mest vid vår pool eller på stranden:D Vi har även varit på en del marnader o en del nya kläder fyller nu min garderob:D 

Värmen här är amazing! Jag dör av lycka, o brun blir man oxå:D:D

<igår va vi på standen o gissa vem jag träffar i vattnet, min kompis jossefin! Så coolt att vi träffas här liksom o ingen visste att den andre skulle hit haha:p Imorgon blire träning, sen chill i poolen (tror jag) o sen Zumba på kvällen!:D Har alltid velat pröva det! Aja, nu ska jag ladda upp några bilder, sen fejan o sen ska min syrra få datorn;)
 
Uppdate: bilderna funkar inte att ladda upp så ni får nöja er med den här:D fler bilder kommer om typ 2 veckor eller nåt;)

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0