Årets första bad

Igår efter fysträningen badade jag och några till för första gången i år:D Eller iaf för mig:p Asså första doppet i en sjö haha:p Träningen i sig gick inte så där jätte bra igår, benen va trötta så sprang milen på 1 timme och 4 minuter, förstår ni hur dåligt det är!! Aja, fysen gick väl ok iaf:)

Träningen idag gick bra:D Hade individuell genombrottsteknik som tema och det var jobbigt men bra:D Fysen va oxå riktigt jobbig och jag säger bara att det var den svettigaste träningen på länge;) NU ska jag äta och sen får vi se hur kvällen blir:)


Lite dålig bild men här badade jag igår:P

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0