Cykel+ Bio

Idag skulle jag ta en tur emd cyklen för jag hade absolut ingen lust att gå ut o springa. så jag tar med mig båda hundarna o så drar jag ut och jag tänkte cykla runt gammelström typ. jag börjar med att cykla mot alstorp och fortsätter sen ett tag tills jag kommer fram till en asfalterad motorväg och då har jag cyklat i typ 45 min, jag tänker liksom att det e fett skumt att jag inte har sett ängen en som jag ska åka igenom så jag ringer mamma för att kolla vart jag ska. Då säger hon att jag ska vända och svänga in andra vänster. Så då gör jag det och cyklar fett länge tills jag kommer ut vid ett vändplan där det står bondevägen eller nåt sånt och det ligger i fuckning HANINGE!! Fatta långt!!! Ringer mamma som säger att jag ska följa sörmlandsleden tillbaka mot Alby, problemet är att där får jag typ bära cykeln för att det är inte gjort för att cykla där utan det är ju mitt i skogen utan stigar eller nåt;) Tillslsut så möter mamma upp mig och jag kommer hem efter två timmar, det va riktigt skönt att komma hem kan jag säga!:D Problemet från början va att jag glömt svänga på ett visst ställe, sen när jag ringde mamma så trode hon att jag inte va så långt bort som jag va så egentligen skulle jag svängt in tredje vänster och inte andra. Men jag kom ju hem iaf och både jag o hundarna fick bra med motion:D!
Typ såhär såg det ut nästan överallt där jag cyklade så va riktigt lerig när jag kom hem:P
 

Sen har jag, mamma, syrran, moster och kusin varit på bio idag:D Vi såg Bad teatcher som har premiär idag och den va väldigt roligg och helt ok handling:D

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0