Skuru IK 1

Idag har det gått asbra för Skuru!:D Vi vann första mot vallentuna med 21- 3 och nadra mot Skrivieri (Ryssland) med 19- 7 och på den matchen blev det typ slaksmål haha:p Men det har iaf varit as kul:D! Förutom att jag inte får spela:( Tydligen är det så att min övergång har varit till Nacka HK och 94.orna spelar som Skuru så tekninskt sett tillhör inte jag dem:/ Så ist får jag spela imorgon med Nacka HK, vilket är typ bara 92/91:or och de är AS BRA!! De spelar i Senior Women och spelar i både Elitserien och Allsvenskan i vanliga fall och så bra är jag inte. Men jag får väl bara göra mitt bästa och hoppas på nån min speltid;)!

För mina små lag har det gått sådär... 3 eller 4 vunna matcher sammanlagt på tre lag men vi är här för att lära oss så det spelar ju ingen roll!:p Nu ska jag kolla vidare på criminal minds:D

Naghtie<3

Gammal bild;)

Kommentarer
Postat av: S

Berätta om slagsmålet! Vad hände?

2011-06-20 @ 10:07:04
Postat av: EMSER

S: Det va väl inget spec, en tjej som lackde lite för att hon inte lyckades bara...

2011-06-20 @ 22:59:52

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0