start level 10-1

Haha gillar ni rubriken?:P Jag försökte härma rösten i bip testen ni vet;) aja, idag hade vi iaf bip test och så gick vi igenom ett nytt bålpogram som verkar vara väldigt jobbigt:D Vilket vi gillar! Bip gick bra:D Va kvar bland de 5 sista om jag inte mins fel:D
Skolträningen idag gick oxå fett bra så nu är jag en lycklig tjej:D!
Fast det finns en sak bara just nu och det är att min träningsmängd har ökat och jag vet inte hur jag ska få ihop allt... Några förslag?:)
Så här ser det ut just nu med lagträning:
Måndag: skolträning (gym plus inne)- träning inne
Onsdag: träning inne
Fredag: skolträning-löpning- träning inne
Sen ska jag oxå få med:
3 bålpass (tar typ 30 min per pass)
ett löppass (tar mellan 30- 60 min)
Egentligen ska jag gyma minst två pass oxå men jag ska typ ta bort det för det blir för mkt gym pass med 4 i veckan enligt mina tränare...
Puss

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0