Tisdag 1 mars

Idag har jag ju redan skrivit lite om vad jag gjort så detta inlägg är egentligen onödigt;) Men iaf idag så gymmade jag och det gick awsome!!!:D (stavs det så???) Sen så åt jag lunch med familjen i centrum= GOTT!:D Sen så va det hem, chillade lite och sen åkte jag med mamma och kollade på handboll mellan Hammarby- Allingsås. Matchen slutade 26-22. Helt O-troligt (:p) att Hammarby, som det inte gått så bra för i serien slår ett topplag som Allinsås:D Det va härligt att få lite ensamtid med mamma och man lär sig så grymt mkt av att kolla på handboll där man inte är "känslomessigt engagerad" för då tittar men verkligen på spelet och inte på matchen:) Sen så va det ju bra att jag hade mamma med mig som kunde förklara varför dommarn dömde något som jag inte förstod varför;)
Sen va det att åka hem och nu är jag här:) har precis sett på BB för första gången den här sesongen, följde det knappt förra så nu är det dags:D Måste säga att Gurkan är så jävla skön! Jag hjärtar han:p

Bild från Google

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0