Appen funkar igen!

Blogg Appen funkar igen så nu lovar jag mer bloggande!:)
Ikväll har jag haft snö träning med 01 där jag var ute i 2 timmar i snön och lekte. En liten tradition som vi har;) roligt då jag åkte pulka (skärtlapp) för första gången i år!
Sen va det snabbt hem och byta om och iväg till min syrras julkonsert som de har varje år då hon går i musikklass. Och de var faktiskt väldigt duktiga!:D sen snabbt hem för att se sista 20 mi på matchen mellan sverige- Serbien där det blev lika 23-23, trots att sverige borde vunnit! En tummen upp till Torstensson som var bäst när det göllde och fick in Sverige i matchen igen:D
men nu är det sova som gäller, godnatt!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0