Dagens hjälte uppdatering

Har glömt att skriva dagens hjälte så här kommer dom:
Fredags- dagens hjälte går till Mike, min låtsaspappa för att han gav sig ut i kylan för att komma med nycklarna till förrådet så att vi kom in och kunde hämta bollar och material med mera till träningen. Mamma hade nämligen glömt dom. tack! Utan dom hade det blivit en väldigt tråkig träning!

Söndags (idag)- går till en av föräldrarna i 01:orna och ställde upp för laget idag genom att köra extra mycket för att en annan spelare skulle kunna komma:) tack för att du ställde upp för laget!

Lördags- dagens hjälte går till en kille på Dalarö som hjälpte mig att hitta till Dalarö Hallen när jag hade kört lite vilse bland alla hus där haha! Tack för det annars hade jag fått åka runt hur läääänge som helst!:p


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0