En bra dag!

Idag var också en väldigt bra dag!:) gick bra i gymmet imorse, hade väldigt roligt resten av skoldagen och totalt har jag hunnit med 3 träningspass!
Först 2 timmar gym imorse, sen 90 min styrka med 96/97 tjejer i Skuru för det kom en PT till dom som skulle lära dom saker om styrka och då ville min tränare att jag skulle vara där för att lära mig så att jag kan köra det med mitt lag sen och självklart ställer jag upp!:D sen efter det hann jag vila i 90 min och så va det 2 timmar träning med laget och den träningen var väldigt rolig! Blev tyvärr väldigt taight med maten mellan 2 och 3 passet så hade sjukt ont i magen hela träningen men jag lyckades tänka bort det och prestera iaf!:D men nu ska jag sova och se till att magontet försvinner!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0