Helgen

Har lite catch up att göra då jag inte bloggat i helgen. Detta då appendix slutat fungera och att skriva på internet är så krångligt! Men iaf här är en uppdatering på helgen:)
Fredag- skola, 01 träning och egen träning. Blev bål för min del. Sen skulle jag ta bilen hem och då va parkeringen inte plogad så jag fastnade och fick backa, ta ny fart, ta bort snö under hjulen med mera och efter en del kämpande så kom jag loss! Kvällen var lugn och mysig:)
Lördag- Morgonlöpning och jag hamnade (inte planerat) i skogen där det inte var plogat så fick pulsa i snön 2 km i slutet av rundan... Men det va bra träning!;) sen va det 01 match mot Huddinge, vinst med 7 eller något sådant och sen drog jag till Strömsholm till min kusin:) Tog bilen själv nu när jag har körkort haha. Så vi åkte och shoppade i drygt 2 timmar innan det va dags för Sverige- Frankrike i EM. Sen på kvällen va det mys- pys med Hungergames. Somnade vid 01.00 ca Söndag- upp igen vid 09.30 för att hinna till Stallet och gå ut med hästarna samt massor av annat som man gör som hästägare. Tyvärr blev vi lite sena så blev lite stressigt efter då jag va tvungen att åka hem. Väl hemma var det bara att äta och packa ny väska och sen åka till Spånga/ Hässelby där det va Junior match mot Spånga. Vinst med 35-9!!!:D tyvärr fick jag inga utspel och då tyvärr inga mål men gick ok bakåt så är nöjd ändå:)
Nu är det dags att sova, klockan har runnit iväg. Bloggar nu från Ipaden och bilder från helgen är på iphonen så ni får dom imorgon;)
Natti

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0