På väg hem

Nu är vi på väg hem från Strändholm igen. Men vi träffar dom igen imorgon när de kommer på middag hos oss:) så skönt att vi bor så nära;)
Idag har vi varit och shoppat i erikslund köpcentrum, ett jätte bra shoppingställe. Vi va inne på Lager 157 som säljer märkeskläder billigare så det blev en ny vinterjacka och två tröjor från bondelid för min del:D sen var vi också inne på Usport, en gigantisk sportaffär men där köpte jag inget.
Efter det har jag lekt fotograf och fotat kusinen och hennes hästar samt min hund:) lägger upp lite bilder ikväll kanske;)
Men nu är vi som sagt på väg hem och har kanske en timme kvar i resväg.


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0