Sammanfattning av dagen

Imorse va de Coachning som gällde i Dalarö och jag körde dit helt själv!:D STOLT! Blev vinst med 1 (11-10) trots att vi låg under med 2-6 i halvlek:) sen därifrån körde en av föräldrarna i laget då deras bil gått sönder och jag ville inte ansvara för hennes två barn nu på detta väglag när jag är så ny med bilen;) vi åkte till Nacka där jag såg andra halvlek i Nacka- Gurra matchen, vi krossade dom med typ 29-11 eller nåt! Sen stod jag i cafeterian till 17.00 och sen dess har jag varit hemma:D skön kväll med moster och mamma men nu ska jag sova för imorgon är det coaching som gäller(Y)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0