Sammanfattning

Idag har jag varit dålig på att blogga... Sov lite dåligt inatt på grund av en telefon med urladdat batteri (den piper då) och den stora hunden som gnällde:/ men jag va pigg imorse och redo att hjälpa mina 01:or till bra prestation men tyvärr hjälpte det inte... Vi presterade inte speciellt bra, vann mot Salem med en del och den matchen gjorde alla mål vilket är jätte kul!:D den andra matchen förlorade vi med en del så nu åkte vi ner som trea i tabellen... Men än är den inte slut så vi har en chans!!:)
Sen va jag hemma och chilla det och sen åkte jag och kollade på min syrra som spelade match i 96/97 serien fast med sitt 98 lag och dom gjorde det riktigt bra! Blev lika men de vägde 30 kg mindre än vissa motståndare så de krigade verkligen!!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0