Chillarnas dag

Igår blev det inte mycket till firande, det fanns tre fester som alternativ men alla blev inställda så då åkte jag o Hanna in till stan men där blev jag sjuk (huvudvärk och jätte ont i magen, fick anstränga mig för att gå) plus att det va svinkallt så vi drog hem till mig, kollade raketer o såg på film så mysigt blev det iaf:D

Idag har jag gjort ingenting, fortfarande ont i magen (jag är inte magsjuk!) så jag skippade träningen o chillade framför TV för att träningarna startar igen imorgon så måste vara fit for fight imorgon!:D

Godnatt säger en trött tjej!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0