En hel dag på stan!

Idag va det ju först stan med syrran. Hade jätte mysigt med lunch på Vapiano och en del shopping:D sen fick jag vänta en stund i gullmars, då passade jag på att de en promenad på ca 30 min utomhus i det svala vädret. Har nämligen svettats konstant idag detta då jag vaknade med feber imorse och har använt Alvedon för att hålls febern och smärtan i tanden nere;) sen möte jag upp bästa Hanna och så åkte vi till medis för att möta upp en klasskompis från nian, Frans. Det va kul att träffa honom men även lite stelt haha! Vi gick iaf på bio och såg Ted, en underbar film!!!<3 så min dag har varit fantastisk!!!
Men nu släcker jag lampan för imorgon är det träning 10-12.30:)
P.S Klassbilden är från niornas dag då vi var utklädda till fjortisar hahahahahahahaha!!!!!!! D.S


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0