Godmorgon

Sitter på bussen nu och är väldigt trött...:/ gick upp 05.45 imorse för att hinna fota mig till en handbollsuppgift. Jag ska nämligen jobba med min rörlighet och smidighet fram till sommaren och det innebär att jag ska jobba mycket med rörlighet i höfter och vader, samt lära mig hjula och stå på händer. Därför måste jag fotas i olika moment som knäböj med pinne med mera så det gjorde jag imorse;) och testerna är inte så jätte bra haha, väldigt orörlig!
Bilden är på min frukost:) naturell yoghurt med proteinpulver och banan, två mackor med ost och privkikorv och en kopp med te, MUMS!!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0