Handboll hela dagen!

Idag åkte jag hemifrån vid 09.30 och kom hem vid 16.00 och alla de timmarna har det varit handboll:) först coachade jag mina 01:or och det blev lika mot Gurra 2. Vi va jätte duktiga men orkade inte hela vägen då vi bara hade 1 avbytare...
Sen va det att åka snabbt för att coacha 02 då mamma va på konferens. De spelade 3 matcher och spelet var så där. Svårt för mig att hoppa in och coacha, de flesta spelare känner jag men det va länge sen jag coachade.... Men det gick helt ok ändå. 1 förlust, 1 vinst och 1 förlust fast med bra spel;)
Senare ska jag åka till stan och träffa Hanna och Hanna för middag och bio:D


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0