Inventering på Kronans Droghandel

Idag har jag inte gjort så mycket, sov ut till 09.45, sen va det promenad med vovven 10-10.45 ca då hon är bättre i foten nu och kan stödja på den:) sen va det frukost med familjen och den var det gymmet 12.30-14.15, blev bål idag:D sen blev det slapp, pyttelite städning av rummet och vid 16.50 åkte jag till Johannelund, för där skulle jag och några från klassen inventera på bör förra mentors butik, Kronans Droghandel (de flesta som inte va med idag gjorde det i hans andra butik förra helgen). Det tog från 18.15-22.00 innan vi var klara. Och då va vi ändå inte riktigt klara men fick gå ändå;) men nu ska jag sova, har studiedag imorgon men klockan är ställd på 09.00 för att jag ska till naprapaten. Haha vilket tråkigt inlägg! Men godnatt folket:p


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0