Från och med nu

Från och med nu ska jag leva fett nyttigt! Har känt att jag varit väldigt onyttig på sistone, ätit sånt jag inte bör med mera och jag mår inta bra av det så nu har jag bestämt mig. I två veckor fram över, fram till 22/10 ska jag inte äta något onyttigt som är onödigt. Självklart kommer jag äta pasta och sånt under måltiderna, sånt måste jag ha för att kroppen ska orka all träning. Men jag ska inte äta saker som glass, kakor och bröd (bara mitt protein bröd) (har ju redan godis förbud;)) och jag ska inte små äta när jag egentligen inte är hungrig.
Det kommer bli tufft men jag ska klara det! Jag vet att jag kan om jag bara bestämmer mig!!
Stay Strong!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0