Ont

Idag, precis innan träningen började fick jag väldigt ont i hälsenan. Men jag ignorerade det och körde på. Vi fysade i 2 timmar. Men nu är hälsenan svullen och röd men har smörjt in med voltaren så hoppas det hjälper! Strumpa har jag på mig också för att hålla den varm för så dunkar den inte och en del smärta försvinner:)
Sen har jag också son OTROLIG tandvärk! Min visdomstand nere till höger är snart helt ute eller vad man säger men en liten del är fortfarande under köttet och den trycker så mycket att det har svullnat upp och det gör till och med ont att svälja saliv, känns som att ha halsont:( så det är inte så kul! Men nu har jag tagit citodon så att jag ska kunna sova hela natten, så nu släcker vi lampan för idag och gör oss redo för en dag imorgon med plugg och städ:)
Sov gott!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0