Vinst!

Vinst men 6 eller 8 tror jag trots en ganska dålig match. Men vinst är alltid vinst!:D jag fick knappt spela...:( jag vet inte varför, blev inbytt i första och sen utbytt efter 4 min igen efter ett försvar och ett anfall utan någon anledning! Sen fick jag komma in igen efter 12-15 min i andra och spela klart matchen, alltså ca 10 min. Blir faktiskt besviken på att jag fick spela så lite. På mötet förra veckan sa de ju att jag skulle få mycket speltid i junior för att jag inte får spela div 1. Men vad ska jag göra... Aja, nu är det sova som gäller:)!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0