Beslutet är fattat

Nu har jag beslutat mig, jag tänker inte följa med till JSM i helgen om inte någon blir sjuk innan de åker. Detta beror av att jag inte kommer klara det mentalt. Jag har varit med om ganska mycket sånt i mitt liv när det gäller handboll och jag orkar inte sitta på läktaren för jag får känslor jag inte vill få då, känslor som sänker mitt självförtroende och därför följer jag inte med:-(. Ett jobbigt beslut då jag verkligen älskar mitt lag och vill ställa upp för dom!❤
Istället kommer jag coacha mina 01:or i en cup i Torshälla som är en elit cup för 01:or:-D


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0