Beslutsångest igen!

För någon dag sen beslutade jag för att coacha mina 01:or istället för att följa med till JSM då jag inte är uttagen och ingen annan "reserv" skulle med men nu har en i laget ändrat sig utan att säga till och ska med och denna person är en av dom jag älskar mest i laget. Så nu har jag beslutsångest igen! Antingen följer jag med på JSM för att inte vara taskig mot en viss person och då också visar mina 01:or en väldigt dålig stil genom att hoppa av kvällen innan vi ska åka eller så följer jag med 01 och sviker den andra, va gör jag??!!!?!
Just nu lutar det mot 01 då jag inte kan hoppa av så här tätt inpå för det gör man inte men kommer sakna att inte få vara i Borlänge med laget!!<3


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0