Ibland undrar man...

Ibland undrar jag hur andra människor tänker! Mina tränare säger att de ska gå på träningsnärvaro och självklart hur man spelar men att träningsnärvaro är en viktig del i det hela! Jag tränar 13 pass i veckan minst och jag är inte så dålig, är typ bäst på min position i försvaret men är tyvärr högerhänt vilket gör att jag får lite sämre förutsättningar framåt då jag spelar höger kant. Jag som funderat väldigt länge på att lägga av och satsa på att bli tränare men ändå inte velat sluta... Nu får jag fan lust att skita i allt! Okej det är bara ett lag i ett av de 5 helger som JSM spelas i men det är ju det här jag tränar för, att få vara på banan inte på läktaren!! Dessutom ska mina 01:or på en jätte rolig cup och jag kan inte coacha för jag ska till Borlänge, och sitta på läktaren...
Åå vad ledsen jag blir!!!:'-(


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0