Of to school

Godmorgon!
Igår hade jag möte med mina tränare efter träningen, ett så kallat utvecklingsmöte. Vi pratade om denna säsong, vart jag kommer spela, alltså i vilket lag med mera och lite vad jag behöver jobba på. Jag uppskattar deras ärlighet, självklart va det lite jobbigt att höra allt men dom va ärliga och det måste dom ju va om jag vill veta sanningen. Sen va dom så klart snälla också och sa saker som var jätte roliga att höra!:D
Men nu är jag alldeles strax på väg till skolan, ska gå till bussen om typ 2 min, för att ha spec idrott!:D
Och ser ni min snygga tröja, älskar texten!<3


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0