Appen har inte funkat!

Appen har inte funkat de senaste dagarna därför ingen uppdatering! Men ska skriva om allt som hänt nu;-)
Vi vann semin mot Västerås Irsta med typ 5 bollar eller mer kanske och det va jätte kul!:-D sen väntade finalen mot team Stockholm. Vi va alla inställda på att det skulle bli tuffare än det varit på fredagen men det hjälpte inte. Vi va trötta men spelade bra men missade alldeles för mycket och Johanna, deras målvakt gör en riktigt bra match! Så tyvärr bara ett silver i mitt sista JSM men jag är sjukt glad för det iaf!:-D laget hjälpte mig inte bara att förverkliga en barndomsdröm, jag fick uppleva en final också i JSM! Dock från läktaren men det va kul ändå:-) jag älskar verkligen mitt lag!! Puss och kram på er tjejer!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0