Maxpulstest

Hade maxpulstest med specialidrotten idag... Gick inte så bra för jag nådde aldrig min maxpuls:-( vi körde långa intervaller i backe så man fick ju mjölksyra innan jag hann komma upp så pass mycket i puls som jag borde... Sprang liksom hur många som helst, säkert runt 20-30 st!
Men det va skön träning iaf, att skippa teorin och komma ut och springa är alltid bra! Sen va det gymmet som gällde och idag bytte jag träningsform! Super skönt!! Blir så trött på att ha samma schema dag ut, och dag in så idag efter typ nästan 2 månader med samma bytte jag igen:-) den här gången blev det fokus på chins och målet är att göra 1 innan jag går ut:-) Så hela det passet bygger på att bli så stark i de musklerna som krävs att jag kan göra 1 chins. Pass nummer 2 är fokus explosivitet helkropp för att inte tappa styrkan där;-) så det har varit en rolig och positiv dag men jag är väldigt trött tyvärr:-/ nu ska jag hem och ladda om till träningen ikväll:-D


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0