Skola nu

Jätte trött idag också! Skulle somnat tidigt igår men blev inte så tyvärr... Följde med mamma till 98 träningen så sprang jag 4 km med dom och det va super skönt att springa av sig! Fort gick det också;-) sen körde jag koordinationsfys med dom och körde lite egna ruscher och styrka och sen cyklade vi hem.

Idag är det mösspåtagning i skolan så vi ska äta lunch och så i skolan. Efter det är tanken att vi ska till en i vår klass jobb men vet inte vad som händer! Det jag vet är att jag ska till skolan och ha speciallidrott och att jag är super trött;-)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0