Tog lite sovmorgon

Det blev inte så sent igår, va väl hemma runt 01.00 eftersom att det är JSM i helgen. Det va jätte kul igår! Vi va som sagt spice girls men tyvärr kunde den 5:E medlemmen inte komma för hon blev sjuk:-( men det va roligt ändå och jag träffade två av mina gamla kompisar! Linnea och Elin från mellanstadiet! Helt sjukt! Hur stora är oddsen egentligen?! Så det va kul men lite stelt haha! Tyvärr så va vi alla lite trötta och så där men det va kul ändå:-)
Jag tog lite sovmorgon för att få ordentligt med sömn så att jag orkar träna och är redo inför morgondagen. Tyvärr har Sonja sin skiva ikväll men jag kan inte gå:-( måste ha fokus på JSM nu och packa och så.


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0