Tro inte en massa!

Tro inte att jag inte är ledsen bara för att det inte kommer några tårar! Tro inte att jag inte saknar henne bara för att jag är glad! Jag älskade min mormor och jag tänker på det hela tiden. Men vad finns det för anledning att bli deppig och ställa in livet? Jag älskar mitt liv och ska fortsätta leva det. Tyvärr kan mormor inte vara en del av det men jag vill leva ändå. Så även fast detta har hänt har jag roligt på dagarna och ja, jag skäms över det men tro inte att jag inte är leden! Jag kommer göra glada och pigga inlägg men det betyder bara att jag lever som jag känner är bäst! Med glädje! För med glädje kan jag minnas mormor som hon va innan sjukdomarna tog henne, en grym mormor som älskade köket, hon va en fantastisk kock! En mormor som brydde sig mycket om utseende men framförallt en mormor som älskade alla! Jag kommer sakna dig mormor!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0