Vinst för Helton

Det blev vinst för Helton vilket dom förtjänar! Kul att se deras offensiva försvar! Dock tycker jag dom spelar för man- man centrerat men det funkade ju fast om Spåret hade haft en bra dag och trampat på ännu mer hade det behövt hjälpa varandra mer;-) roligast att se va Heltons målvakt nummer 12! Hon va så SJUKT BRA! Hon tog typ allt och hon är verkligen en målvakt jag tycke svensk handboll ska ta vara på!
Kul att se farten i matchen! En riktigt rolig match:-D
När jag ändå refererar kan jag säga att killarnas match idag på dan va en katastrof! Förlust för Tyresö och en del killar har ingen aning vad de gör! Tycker också att coacherna inte hjälper grabbarna men det är bara min åsikt...
Nu ska jag bara vänta på mamma som pratar med domarna, hon satt som delegat på denna match och sen ska vi åka hem:-)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0