C8 dag 2!

Idag har det varit väldigt jobbigt! Barnen har inte lyssnat för fem öre så jag har haft ett allvarligt snack med dom så får hoppas att dom skärper sig imorgon! Vet att dom är små och att man måste ha tålamod men enligt mig ska dom kunna lyssna vid 9 års ålder!
Är kvar i Nacka för jag tänkte träna lite här för det blir mindre stressigt då jag har möte i Tyresö vid 19.00. Så ska köra lite intervaller ca 60 min, duscha här och sen åka hem. Tyvärr är inte vädret så inbjudande:-( regn och äckligt men vad ska man göra liksom? Är ju bara att köra!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0