C8 dag 3!

Idag har barnen varit bättre igår med lyssnande och så men fortfarande inte helt bra!
Idag så badade vi också. Ganska jobbigt för att barnen inte kan simma ordentligt än. Men det va kul och barnen hade kul!
När alla barn gått hem och bara några va kvar så kom hela mitt gamla lag Nacka för dom skulle ha träning. Så kul att träffa några av dom som jag inte sett på länge! Men det fick mig att sakna handbollen jätte mycket!:-( men sånt är livet och jag vet att jag gjort ett bra val!
På kvällen efter 1 timme rehab på gymmet träffade jag Hanna och hennes storasyster Elin och lillebror Linus. Vi åt middag på hörnet och sen åkte vi hem till dom. Jätte mysigt att träffa dom och kul att se deras nya lägenhet.
Nu ska jag sova! Upp 06.00 imorgon för att cykla:-)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0