En riktigt bra dag!

Idag hade vi som sagt presentationer om alla så vi fick veta mer om alla vilket va jätte bra tycker jag:-D
Sen på eftermiddagen va vi hela skolan tillsammans och pratade om hur det är att plugga på folkhögskola och på Lillsved. Våra lärare gestaltade även detta genom teater:-D sen delades vi in i korsgrupper, alltså blandat med alla andra linjer;-) idag fick vi i uppgift att komma på en outfit och campsång tills imorgon men vi har ingen aning om vad vi ska göra imorgon... Men min grupp är grym och vi ska köra på genus tema. Så tjejerna ska se ut som killar och tvärt om:-D super kul!
Sen på kvällen gymade jag ben i drygt 1 timme följt av 90 min volleyboll inomhus. Vår vaktmästare höll i det så vi va olika lag och spelade konstant i 90 min. Super kul!
Som ni ser har jag gjort mycket idag och är helt slut! Nu ska jag sova så godnatt!:-)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0