En trevlig kväll med trevligt sällskap!

Har idag bakat ca 100 bullar, gjort kycklingpaj till middag och fått besök av Sonny:-D Sonny är min gamla mentor från åk 1 och 2 i gymnasiet. Han är en av de underbaraste människorna jag känner och någonsin träffat! Han har egenskaper många saknar!
Han har känt min mamma sen han va liten och han lånade Ayla över natten för han ville det så därför kom han över på middag när han ändå skulle lämna henne:-) väldigt trevligt att träffa honom iaf:-D
Nu är det spikmattan som gäller igen, har ont i ryggen typ hela tiden och detta hjälper lite;-) men ska snart släcka för är helt slut efter två bra pass idag! Löpningen gick över förväntan med tanke på min kondition just nu och att jag körde riktigt hårt imorse. Så en väldigt bra dag idag!:-D


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0