En underbar dag!

Har haft as segt internet under dagen därför inget bloggande...
Är helt slut nu så orkar inte skriva värsta inlägget för jag måste sova!
Har i alla fall haft det sjuk bra med min älskade Pernilla:-) eftersom att det regnade idag så drog vi in till Täby centrum och kollade på kläder och fikade. Sen åkte vi hem och lagade en underbar middag, eller Pernilla lagade maten och jag salladen;-)
Var jätte kul att spendera gårdagskvällen och idag ihop med Pernilla! Lite som gamla tider då vi bara hängde och pratade om allt mellan himmel och jord:-) Trotts att vi har våra olikheter har vi lärt oss att hantera det och jag hoppas att vi kommer växa ihop ännu taightare än vi varit på ett mer vuxet sätt så att våra barn blir jätte bra kompisar och att det fortsätter i alla oändlighet! Tror verkligen på att det kan funka om vi anstränger oss:-D
Men nu måste jag sova!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0