Gymmet nu

Har spenderat dagen med underbara Fia nere vid stadshagen och dom nya badstället dom har byggt där vid Mälaren:-) super mysigt och trevligt men tyvärr blev det bara ca 3 timmar för sen va jag tvungen att gå. Blev hämtad av pappa vid 17.00 och nu är jag på gymmet:-) har inte så mycket tid på mig då jag måste tränat klart och duschat vid 18.15 för då måste jag åka och hämta syrran och sen möter vi upp pappa vid tacobar vid 18.30 för där ska vi äta middag ikväll:-)
Så har ca 1 timme på mig att cykla 1 mil och träna bål! Men utan vila går det bra;-) nu måste jag cykla vidare.


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0