Hemma igen!

Känns så konstigt att skriva hemma igen när jag är på Lillsved men nu har jag två hem;-) Lillsved och Tyresö.
Idag när jag kollat två av Sandras matcher och varit ett tag hos pappa åkte jag till mamma och packade hela bilen full med grejer till huset! Tog en del saker från pappa också;-) så nu står bilen utanför huset och den är helt propp full, jag skojar inte! Hela backluckan, hela baksätet och i framsätet ligger min tvättkorg haha! Nu ligger jag på spikmattan för allt bärande och att sitta på hårda stolar i hallen har tagit hårt på ryggen:-( men tur att spikmattan kan rädda mig!:-D
Imorgon är det uppstigning senast 10.00 för 11.00 är det spinning. Efter det packar vi upp bilen och tar nog en tur till Nacka Forum. Vi får se;-)
Hoppas jag kan somna, är två stora fester här idag. Friskis eller nåt har fest typ precis utanför med typ Rock...:-/ Elevbyn har också fest, eller hade, tror den är slut;-) jag va inte där, hann ju inte men tydligen va det riktigt mycket alkohol där... Tycker det känns så falskt att personer som dietar och tränar som fan häller i sig massor av alkohol. Men det är deras val och dom får göra vad dom vill men vi tycker uppenbarligen att olika saker är viktigt och roligt...


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0