Min älskade Pernilla!

Jag tror jag skrivit så här förut men gör det igen för säkerhets skull!
I 17 år har jag känt Pernilla! I 13 år bodde vi grannar med 20 meter dörr till dörr. I 13 satt vi ihop och hon blev som min syster! Trotts att hon är 2 år yngre än mig så umgicks vi varje dag. Vi gick tillsammans till skolan, gick tillsammans hem från skolan och umgicks innan det va dags för träningar och andra aktiviteter. När jag va 13 och hon 11 flyttade hennes familj till Täby. Detta och en del andra händelser gjorde tyvärr att vi växte ifrån varandra och träffades inte på några år. När Pernilla råkade ut för en plötslig familjetragedi förde de oss närmare varandra igen! Trotts dom år vi va ifrån varandra ser jag henne mer som än syster än en vän! Vi delar så många minnen tillsammans som ingen kan ta ifrån oss! Det va ett tag sen vi träffades för vi lever båda hektiska liv. Men idag ska jag träffa henne igen och som jag har längtat! Jag blir snart upphämtad av henne och hennes storebror och då ska vi hem till dom i Täby där jag ska spendera natten och morgondagen! Ska bli Superroligt att träffa min "lillesyrra" igen!!:-D<3<3


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0