Mot Skuru nu!

Nu är jag klar hos Rickard (min sjukgymnast). Lättad och glad för han sa att det inte är den gamla skadan som gör att jag har ont. Han tror att det är en spricka i en disk nere i svanken som har fått en spricka men det ska tydligen vara jätte vanligt hos idrottare. Han testade min styrka i vänster och höger del av ryggen och det märks sjukt stor skillnad mellan höger och vänster! Är mycket svagare i höger sida! Men Rickard sa att det brukar vara så när man gjort illa disken. Så har fått lite rehab som ska göras varje dag så jag blir lika stark på båda sidor för då ska jag tydligen få bort smärtan:-D


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0