Orkade inte blogga igår...

Igår orkade jag inte blogga för det va så mycket att göra hela tiden!
Först hade vi samarbetsgrejen och där ingick även att vi skulle måla en tavla med en egenskap från varje person i gruppen. Sen hade vi typ genomgång om hela terminen och efter det åkte jag hem till Tyresö för det va träning med 01:orna. Det va jätte kul att åka till Tyresö men blev lite sent av olika anledningar så va inte tillbaka förrän 22. Och på vägen hem va det så dimmigt så kunde knappt köra sista biten för jag såg inte ens en meter framför mig:-/ läskigt va det med tanke på alla djur som kan hoppa fram... Men jag kom fram oskadd så det va skönt:-D
Igår va det i alla fall jätte kul med samarbetet och vi kom på delad första plats så det va kul:-D en rolig dag helt enkelt!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0