Pride eller inte...

Skulle åkt in och kollat på Prideparaden med pappa idag. Hade sett fram emot det kan man säga, eller iaf att spendera lite egen tid med pappa och så är det kul att kolla på paraden tycker jag för det har vi gjort sen jag va liten. Men tyvärr vet jag inte om det blir något idag för Farmor har ramlat när hon var nere och handlade så pappa åkte dit för typ 30 min sen så vet inte om dom behövde åka till akuten eller så. Hoppas det inte var någon fara så att jag och pappa fortfarande hinner in till stan. Just nu sitter jag och väntar på att han ska höra av sig och passar på att njuta av den varma dagen ute på balkongen. Tror kanske jag ska fördriva lite tid genom att ta en promenad. Men vi får se!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0