PW

Inatt har jag inte heller sovit så bra... Har alltid svårt att somna på grund av att ryggen gör ont när jag ligger på sidan och jag kan verkligen inte somna på rygg. Sen har jag sovit ytligt och vaknat en massor hela natten:-( så när klockan ringde tänkte jag att jag skulle strunta i PW nu på morgonen men så insåg jag att jag blir pigg av den och nu när jag redan är vaken kan jag lika gärna ut och gå;-) men har varit lite segare på att göra mig i ordning idag så klockan är lite mycket men det gör inget för jag har inget planerat annars idag förutom att jag ska förbereda 01 träningen ikväll och 01 träningslägret. Framförallt måste jag förbereda en teori genomgång vi ska ha idag på vårt nya försvar 3-2-1. Men nu måste jag verkligen ut jag gå!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0